1/03/12

GlamBazaar + Rasta TTDI Bazar : Must Attend Yaa..

Laaaaii...Laaii...
Morning..
pepagi bgn tgk da de yg PING! PING!
haishh..mnggu okeh..
lastly tgk de ma fren ajk g " Glam Bazaar "
coz dkt an my house..
n i think can go coz rmai retiisss..
wahhh..
sounds good ryte?.
OMG..
Actually yestrday de my other bff pn da gtaw de Bazaar at Rasta TTDI

^
|
|
|
okeh kat atas ni i copy from CHOMELCUPPIES coz dorg pn de wat promotion..
so dis week have 2 Bazaar..
wahhh..
i'll think bout dis 2 bazaar mne nk g..
coz my bff de hal..
so if both of them xde..
xdpt nk g lorh..
=(
sobsobsob..
yeahh..
but so k..
u all g lar yer..
mne2 yg dkt..
coz mcm2 brg yg akn di letgo..
ok..bye !
(Oh,Kek Redvelvet 2 feveret My bFF ( c Atul beboi)
=)

1 ulasan:

  1. nice topic n nice blog..

    if u have time visit n follow my blog
    herry-tan.blogspot.com.. thanks

    BalasPadam